Uren dashboard

Weten waar je uren blijven

Eenvoud & inzicht

Het dashboard is bedoeld voor de administratie, manager of directeur. Voor diegene die graag inzicht wil in en controle over de gemaakte uren.

Bijvoorbeeld om weekstaten uit te draaien per medewerker of voor de nacalculatie van een project. Ook live inzicht in de uren is mogelijk. Zo kun je zien waar en waaraan je medewerkers werken.

In een paar klikken bij de juiste uren

Filters

Het dashboard beschikt over een aantal handige filters waarmee je in een handomdraai inzicht krijgt in de door jou gewenste uren. Denk bijvoorbeeld aan filteren op project, medewerker, werksoort of een combinatie van deze.

Wat het werk ook is, krijg inzicht

Werksoorten

In het uren dashboard kun je zelf werksoorten aanmaken. Zo kies je zelf de werksoorten die passen bij jouw bedrijf. Per tijdsregistratie kan een medewerker vervolgens aangeven welk soort werk hij of zij aan het verrichten is.

Administratieve werksoorten
Wil je ziekte of verlof van je medewerkers registreren dan is ook dat mogelijk met een werksoort. Verberg deze dan eenvoudig met een simpel vinkje in de app. In het dashboard kunnen deze uren vervolgens door de administratie worden toegevoegd.

Een foutje is zo gecorrigeerd

Uren bewerken & toevoegen

In het dashboard kun je elke urenregistratie eenvoudig bewerken. Dit kan handig zijn voor het corrigeren van fouten. Maar is ook bedoeld voor het toevoegen van opmerkingen, het bekijken van de start/eind locatie of route en het toevoegen van tijdcorrectie.

Naast het bewerken kun je ook nieuwe registraties toevoegen. Dit is voornamelijk bedoeld voor administratieve werksoorten. Handig voor het registreren van ziekte, verlof en vrije dagen.

Gebruikersbeheer

Het toevoegen van nieuwe gebruikers of het wijzigen van gebruikers kan eenvoudig via het tabje ‘medewerkers’. Zo nodig je eenvoudig nieuwe medewerkers uit die vervolgens met de uren-app aan de slag kunnen.

Gebruikersrollen
In het dashboard kun je twee verschillende rollen aanmaken, namelijk medewerker en administratie. Het verschil zit hem in de toegang tot het dashboard. Medewerkers hebben geen toegang tot het dashboard en kunnen alleen de app gebruiken voor het registeren. Administratieve accounts kunnen wel uren registeren mocht dat gewenst zijn.